189 tydzień Kontraktu
Wykonawca w tygodniu 189 wykonał następujące roboty drogowe:
Sekcja I
- warstwa ścieralna na ul. Tarnogórska
- humusowanie w km DD1, ul. Tarnogórska
- bariery energochłonne w km 461+879-462+067L, 462+071-462+111L, 460+482-461+664L
- ściek monolityczny w km 460+498-460+900P, 461+686-461+877L
- podbudowa z betonu asfaltowego na MOP Zachód
Sekcja II
- warstwa ścieralna na WD 405
- oznakowanie w km 469+680-469+680LP
Sekcja III
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie w km DP 3210S
- humusowanie w km 469+000-470+000L, 472+800-473+000 pas rozdziału
- ściek monolityczny w km 473+803-473+980, 473+567-473+980, 472+874-473+085P
- warstwa ścieralna asfaltowa na DD6
- podbudowa z betonu asfaltowego w km PA 473+455, połączenie z odc. „J”
Postęp prac branżowych
- Sieć rozdzielcza na MOP + zasilanie – 0,3 %
- Sieć rozdzielcza na OUA – 0,5 %
- Kanalizacja sanitarna – sieć rozdzielcza na OUA – 1 %
- Kanalizacja deszczowa – 0,5 %
- Drenaż podłużny – cały odcinek – 0,8 %
- Cieki i rowy melioracyjne – 459+474 km – 50 mb
- Drenaż melioracyjny – 459+474 km – 40 mb
- Przepusty z rur PEHD – 90 mb
- Budowa łączności autostradowej - 1,0 %
- Zasilanie i oświetlenie MOP I Woźniki – 0,5 %
- Zasilanie i oświetlenie PPO Ożarowice – 0,3 %
188 tydzień Kontraktu
Wykonawca w tygodniu 188 wykonał następujące roboty drogowe:
Sekcja I
- kruszywo stabilizowne mechanicznie DD1, DD4
- warstwa ścieralna na WD-402, PZS-8 L, PP-25
- oznakowanie w km 464+200-464+700PL, MOP Wschói i Zachód, 464+200-464+700P
- humusowanie w km 460+530-460+610L, 460+520-460+700 p.r., 460+520-460+616L
- bariery energochłonne w km 460+390-460+488P, 461+647-461+866LP, 463+082-463+106P
Sekcja II
- bariery energochłonne w km 470+468-470+500P
- warstwa ścieralna na EST-403, WA-407, PZD-3, WD 404
- oznakowanie w km 465+370-465+500PL
Sekcja III
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie w km OUA Ożarowice, ul. Szczotki, DP 3210S DD11
- bariera energochłonna 472+218-472+434LP
- nawierzchnia betonowa w km 472+860 - 473+440 P, 473+480-473+975L
- nawierzchnia z kostki betonowej na OUA Ożarowice
- humusowanie 470+300, 471+400-472+100, 471+400-472+100, 472+100-472+600 pas rozdziału
Postęp prac branżowych
- Sieć rozdzielcza na MOP + zasilanie – 0,3 %
- Sieć rozdzielcza na OUA – 0,5 %
- Kanalizacja sanitarna – sieć rozdzielcza na OUA – 1 %
- Kanalizacja deszczowa – 0,5 %
- Drenaż podłużny – cały odcinek – 0,7 %
- Cieki i rowy melioracyjne – 459+474 km – 50 mb
- Drenaż melioracyjny – 459+474 km – 30 mb
- Przepusty z rur PEHD – 85 mb
- Budowa łączności autostradowej - 1,0 %
- Zasilanie i oświetlenie MOP I Woźniki – 0,5 %
- Zasilanie i oświetlenie PPO Ożarowice – 0,3 %
187 tydzień Kontraktu
Wykonawca w tygodniu 187 wykonał następujące roboty drogowe:
Sekcja I
- bariera energochłonna w km 465+228-465+262PL, 463+106-465+109L
- warstwa wiążąca MoP Wsch
- nawierzchnia betonowa w km 460+510 - 460+839 P
- podbudowa z BA na MOP Zachód
Sekcja II
- bariery energochłonne w km 467+056-469+135PL, 467+100-470+300PL
- ogrodzenie w km 469+000-471+000L,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie WD-405
- warstwa ścieralna na EST-403, dr gm. WD405
- warstwa wiążąca na dr gm. WD405
- podbudowa z BA dr gm 404
Sekcja III
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie w km OUA, DD8, DD7
- warstwa wiążąca DD8; DD9
- warstwa ścieralna DD8; DD9
- bariera energochłonna 471+870-471+950P, 471+042--471+090L
- nawierzchnia betonowa w km 472+850 - 473+480 L, 474+025-474+120 PL, 474+200-474+350 PL, 473+440 - 473+975 P
- ogrodzenie w km 471+000LP
Postęp prac branżowych
-Sieć rozdzielcza na MOP + zasilanie – 0,3 %
-Sieć rozdzielcza na OUA – 0,5 %
-Kanalizacja sanitarna – sieć rozdzielcza na OUA – 1 %
-Kanalizacja deszczowa – 0,5 %
-Drenaż podłużny – cały odcinek – 0,8 %
-Cieki i rowy melioracyjne – 459+474 km – 60 mb
-Drenaż melioracyjny – 459+474 km – 30 mb
-Przepusty z rur PEHD – 90 mb
-Budowa łączności autostradowej - 1,0 %
-Zasilanie i oświetlenie MOP I Woźniki – 0,5 %
-Zasilanie i oświetlenie PPO Ożarowice – 0,3 %
186 tydzień Kontraktu
Wykonawca w tygodniu 186 wykonał następujące roboty drogowe:
Sekcja I
- bariera energochłonna w km 460+446-460+686L
- warstwa ścieralna na DD1; Łącznik, dr. Gm WD-402, PZS8 L
- warstwa wiążąca DD1, Dgosp. WD-402
- nawierzchnia z kostki betonowej na MOP Zachód
- ściek monolityczny 460+500-461+700L
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie DD1, DD4
Sekcja II
- bariery energochłonne w km 466+072-466+124P, 466+072-466+302L,
- humusowanie w km 469+300-469+600L, 468+540L t. pł. Pod PZD-3, WD-405
- ogrodzenie w km 468+100-468+800P, 469+700-470+500P
Sekcja III
- humusowanie w km 471+500-472+100 pas rozdziału, 471+500-472+100 pas rozdziału
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie w km OUA, DD8, DD7
- podbudowa bitumiczna DD6
- warstwa wiążąca DD6, DD7
- nawierzchnia bitumiczna DD6, DD7
- ściek monolityczny 472+600-472+078P, 472+078-471+982P, 471+700-472+132L
- bariera energochłonna 471+542-472+046L, 472+046-472+218L, 4
Postęp prac branżowych
-Kanalizacja deszczowa – cały odcinek - 0,5%
-Drenaż podłużny – cały odcinek – 0,3 %
-Cieki i rowy melioracyjne – 459+474 km – 50 mb
-Drenaż melioracyjny – 459+474 km – 30 mb
-Budowa łączności autostradowej 1,0 %
-Zasilanie i oświetlenie PPO Ożarowice – 0,3 %